Samen met de klant
Even een kort voorstelrondje, wie ben ik:
Mijn naam is Miranda van den Brand, ik ben getrouwd, heb twee honden en woon in Oijen.
Eind 2012 heb ik het idee opgepakt om een administratiekantoor te beginnen. Ik had sinds 2006 ervaring opgedaan in de accountancy en vond het tijd voor de volgende stap in mijn carrière.
Ik ben op 31 december 2012 naar de Kamer van Koophandel gegaan om dit te verwezenlijken.
Sinds 1 januari 2013 bestaat Vadebra Administraties.
En als ik dan kijk wat voor mij belangrijk is, dan zijn dat de volgende punten:
- zelfs de kleinste klant is welkom. En niet zoals bij veel kantoren, dat een zzp-er maar een lastige klant is, waar niets aan te verdienen is. Deze zzp-er is bij mij van harte welkom.
- betrokkenheid bij mijn klanten, wat zich onder andere uit in het persoonlijk contact dat ik met mijn klanten heb, ik ben niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar, maar ook ’s avonds. Het voordeel voor de klant hiervan is dat zij overdag geen vrij hoeven te nemen voor een afspraak.
- kennis van belastingen, administraties en jaarrekeningen, waardoor ik de klant goed kan adviseren mbt deze zaken. Ik volg jaarlijks de nodige bijscholingen om die kennis ook op peil te houden.
- begrijpelijke taal, ik probeer mijn klanten niet dom te houden, om ze maar te behouden, maar dingen uit te leggen, zodat de klant ook snapt wat er allemaal speelt op fiscaal en economisch gebied. Dit is wat ik regelmatig teruggekoppeld krijg van mijn klant: mijn duidelijke uitleg en geduld.
- samen met de klant bekijk ik wat de klant nodig heeft. Daarbij gaat het om de wensen van de klant. Ik kan de gehele administratie bij een klant uit handen nemen, inclusief al het contact met bijv. de Belastingdienst, maar ook enkel wat ondersteuning bieden bij het verwerken van de administratie en het verzorgen van de belastingaangiften.
- betaalbaarheid, de keuze voor een klein kantoor brengt met zich mee dat ik ook mijn kosten laag kan houden. Geen extra kosten voor overhead e.d.. Daardoor kan ik ook mijn prijzen betaalbaar houden. De klant betaalt niet voor een duur kantoorpand en personal assistant.